Search


Results 1-15 of 24 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Akzeptanz von Dynamic Pricing : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer SkigebietenHeim, Nina; Müller, Steffen; Grob, Lea
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
2019“Dear Monica, thank you for your review” : the impact of hotel responses to online reviewsFurchheim, Pia; Müller, Steffen; Sponagel, Claudio; Collenberg, Anja
2018Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die MarketingpraxisRüeger, Brian; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Müller, Steffen; Klaas, Michael, et al
2018Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
2018Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights onlineSeiler, Roger; Müller, Steffen; Herzog, Clemens
2017Wie «funktionieren» Kunden?Müller, Steffen
2017Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online ReviewsBeinert, Markus; Struik, Arie; Müller, Steffen
2017Collaborative Competitive IntelligenceMüller, Steffen; Merkli, Daphne
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2016What drives loyalty program perception? : a cross-country analysisMüller, Steffen; Seiler, Roger; Beinert, Markus
2016Which product features delight customers? : an analysis of online reviewsMüller, Steffen; Beinert, Markus
Results 1-15 of 24 (Search time: 0.006 seconds).