Search


Results 1-12 of 12 (Search time: 0.046 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goodsFleiß, Jürgen; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiß, Eva; Murphy, Ryan O.; Posch, Alfred
2019App launch for customer processes of a real estate companyRockel, Georg; Barth, Linard
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
2018Kundennutzen durch digitale Transformation : Business-Process-Management-Studie – Status quo und ErfolgsmusterBrucker-Kley, Elke; Keller, Thomas; Kykalova, Denisa
2017Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther
2017Deal or no deal? : assessing the daily deal shopperBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline, et al
2013"Noch nie hat sich ein Unternehmen einfach so in eine Agentur verliebt" : die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen - eine Studie aus KundensichtJanoschka, Anja; Fleck, Matthes; Schleiss, Sandra; Rellstab, Rolf
2013Die Auswirkungen der Vertrauenswürdigkeit eines Online-Shops auf die Ziele des eCRM : unter besonderer Berücksichtigung des transaktionalen und relationalen KundenwertsMyrach, T.; Schauer, H.; Seiler, Roger
2011CAS für nachhaltigen Marketing-ErfolgBerger, Verena
2011Swiss CRM 2011 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
Results 1-12 of 12 (Search time: 0.046 seconds).
  • previous
  • 1
  • next