Publication type: | Conference other |
Type of review: | Peer review (abstract) |
Title: | Förderung der Schreibkompetenz im Unterricht DaZ |
Authors: | Hoefele, Joachim Konstantinidou, Liana Triantafyllia |
Proceedings: | Deutsch lohnt sich DaF/DaZ in Schule, Studium und Beruf Akten der Fünften Gesamtschweizerischen Tagung für Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer |
Editors of the parent work: | Tscharner, Barbara Clalüna, Monika |
Page(s): | 101 |
Pages to: | 110 |
Conference details: | 5. Gesamtschweizerische Tagung für Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer, Bern, 20.-21. Juni 2014 |
Issue Date: | 2015 |
Publisher / Ed. Institution: | Käser Druck |
Publisher / Ed. Institution: | Stallikon |
Language: | German |
Subjects: | Schreiben; DaZ |
Subject (DDC): | 808: Rhetoric and writing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11374 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Language Competence (ILC) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.