Publication type: Conference other
Type of review: Peer review (abstract)
Title: Förderung der Schreibkompetenz im Unterricht DaZ
Authors: Hoefele, Joachim
Konstantinidou, Liana Triantafyllia
Proceedings: Deutsch lohnt sich DaF/DaZ in Schule, Studium und Beruf Akten der Fünften Gesamtschweizerischen Tagung für Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer
Editors of the parent work: Tscharner, Barbara
Clalüna, Monika
Page(s): 101
Pages to: 110
Conference details: 5. Gesamtschweizerische Tagung für Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer, Bern, 20.-21. Juni 2014
Issue Date: 2015
Publisher / Ed. Institution: Käser Druck
Publisher / Ed. Institution: Stallikon
Language: German
Subjects: Schreiben; DaZ
Subject (DDC): 808: Rhetoric and writing
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11374
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Language Competence (ILC)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.