Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Public Relations in Deutschland : eine empirische Studie zum Berufsfeld Öffentlichkeitsarbeit
Authors: Szyszka, Peter
Schütte, Dagmar
Urbahn, Katharina
Extent: 358
Issue Date: 2009
Series: Forschungsfeld Kommunikation
Series volume: 23
Publisher / Ed. Institution: UVK
Publisher / Ed. Institution: Konstanz
ISBN: 3-89669-587-8
Language: German
Subjects: Berufsfeld; Öffentlichkeitsarbeit; Public Relations; Organisationskommunikation
Subject (DDC): 659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11471
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P., Schütte, D., & Urbahn, K. (2009). Public Relations in Deutschland : eine empirische Studie zum Berufsfeld Öffentlichkeitsarbeit. UVK.
Szyszka, P., Schütte, D. and Urbahn, K. (2009) Public Relations in Deutschland : eine empirische Studie zum Berufsfeld Öffentlichkeitsarbeit. Konstanz: UVK.
P. Szyszka, D. Schütte, and K. Urbahn, Public Relations in Deutschland : eine empirische Studie zum Berufsfeld Öffentlichkeitsarbeit. Konstanz: UVK, 2009.
SZYSZKA, Peter, Dagmar SCHÜTTE und Katharina URBAHN, 2009. Public Relations in Deutschland : eine empirische Studie zum Berufsfeld Öffentlichkeitsarbeit. Konstanz: UVK. ISBN 3-89669-587-8
Szyszka, Peter, Dagmar Schütte, and Katharina Urbahn. 2009. Public Relations in Deutschland : eine empirische Studie zum Berufsfeld Öffentlichkeitsarbeit. Konstanz: UVK.
Szyszka, Peter, et al. Public Relations in Deutschland : eine empirische Studie zum Berufsfeld Öffentlichkeitsarbeit. UVK, 2009.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.