Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Aufbau und Nutzung von Marktpositionen |
Authors: | Dähler, Rolf Krauskopf, Patrick Strebel, Mario |
Published in: | Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht |
Editors of the parent work: | Geiser, Thomas Krauskopf, Patrick Münch, Peter |
Page(s): | 267 |
Pages to: | 324 |
Issue Date: | 2005 |
Series: | Handbücher für die Anwaltspraxis |
Series volume: | 9 |
Publisher / Ed. Institution: | Helbing & Lichtenhahn |
Publisher / Ed. Institution: | Basel |
ISBN: | 978-3-7190-2284-6 |
Language: | German |
Subjects: | Marktmacht; Wettbewerbsrecht |
Subject (DDC): | 343: Property, finance, tax and commercial law (CH) |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13367 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Regulation and Competition (IRW) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Dähler, R., Krauskopf, P., & Strebel, M. (2005). Aufbau und Nutzung von Marktpositionen. In T. Geiser, P. Krauskopf, & P. Münch (eds.), Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht (pp. 267–324). Helbing & Lichtenhahn.
Dähler, R., Krauskopf, P. and Strebel, M. (2005) ‘Aufbau und Nutzung von Marktpositionen’, in T. Geiser, P. Krauskopf, and P. Münch (eds) Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht. Basel: Helbing & Lichtenhahn, pp. 267–324.
R. Dähler, P. Krauskopf, and M. Strebel, “Aufbau und Nutzung von Marktpositionen,” in Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, T. Geiser, P. Krauskopf, and P. Münch, Eds. Basel: Helbing & Lichtenhahn, 2005, pp. 267–324.
DÄHLER, Rolf, Patrick KRAUSKOPF und Mario STREBEL, 2005. Aufbau und Nutzung von Marktpositionen. In: Thomas GEISER, Patrick KRAUSKOPF und Peter MÜNCH (Hrsg.), Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht. Basel: Helbing & Lichtenhahn. S. 267–324. ISBN 978-3-7190-2284-6
Dähler, Rolf, Patrick Krauskopf, and Mario Strebel. 2005. “Aufbau und Nutzung von Marktpositionen.” In Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, edited by Thomas Geiser, Patrick Krauskopf, and Peter Münch, 267–324. Basel: Helbing & Lichtenhahn.
Dähler, Rolf, et al. “Aufbau und Nutzung von Marktpositionen.” Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, edited by Thomas Geiser et al., Helbing & Lichtenhahn, 2005, pp. 267–324.
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