Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Evaluation im frühen teilimmersiven Fremdsprachenunterricht
Authors: Stotz, Daniel
Published in: Babylonia
Issue Date: 2000
Publisher / Ed. Institution: Stiftung Sprachen und Kulturen
ISSN: 1420-0007
Language: German
Subject (DDC): 418.0071: Language teaching
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14437
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stotz, D. (2000). Evaluation im frühen teilimmersiven Fremdsprachenunterricht. Babylonia.
Stotz, D. (2000) ‘Evaluation im frühen teilimmersiven Fremdsprachenunterricht’, Babylonia [Preprint].
D. Stotz, “Evaluation im frühen teilimmersiven Fremdsprachenunterricht,” Babylonia, 2000.
STOTZ, Daniel, 2000. Evaluation im frühen teilimmersiven Fremdsprachenunterricht. Babylonia. 2000
Stotz, Daniel. 2000. “Evaluation im frühen teilimmersiven Fremdsprachenunterricht.” Babylonia.
Stotz, Daniel. “Evaluation im frühen teilimmersiven Fremdsprachenunterricht.” Babylonia, 2000.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.