Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Integrierte Kommunikation als Kommunikationsmanagement : Positionen - Probleme - Perspektiven
Authors: Szyszka, Peter
Published in: prmagazin
Volume(Issue): 34
Issue: 12
Page(s): 45
Pages to: 52
Issue Date: 2003
Publisher / Ed. Institution: Rommerskirchen
ISSN: 0342-8702
0015-7759
Language: German
Subject (DDC): 659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14771
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

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Szyszka, P. (2003). Integrierte Kommunikation als Kommunikationsmanagement : Positionen - Probleme - Perspektiven. prmagazin, 34(12), 45–52.
Szyszka, P. (2003) ‘Integrierte Kommunikation als Kommunikationsmanagement : Positionen - Probleme - Perspektiven’, prmagazin, 34(12), pp. 45–52.
P. Szyszka, “Integrierte Kommunikation als Kommunikationsmanagement : Positionen - Probleme - Perspektiven,” prmagazin, vol. 34, no. 12, pp. 45–52, 2003.
SZYSZKA, Peter, 2003. Integrierte Kommunikation als Kommunikationsmanagement : Positionen - Probleme - Perspektiven. prmagazin. 2003. Bd. 34, Nr. 12, S. 45–52
Szyszka, Peter. 2003. “Integrierte Kommunikation als Kommunikationsmanagement : Positionen - Probleme - Perspektiven.” prmagazin 34 (12): 45–52.
Szyszka, Peter. “Integrierte Kommunikation als Kommunikationsmanagement : Positionen - Probleme - Perspektiven.” prmagazin, vol. 34, no. 12, 2003, pp. 45–52.


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