Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Campus-Radio aktuell – Herausforderungen und Perspektiven. Podiumsdiskussion |
Authors: | Weber, Wibke |
Conference details: | Campus-Radio-Tag 2004, Düsseldorf, Deutschland, 2004 |
Issue Date: | 8-Oct-2004 |
Publisher / Ed. Institution: | Landesanstalt für Medien |
Language: | German |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/1503 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Weber, W. (2004, October 8). Campus-Radio aktuell – Herausforderungen und Perspektiven. Podiumsdiskussion. Campus-Radio-Tag 2004, Düsseldorf, Deutschland, 2004.
Weber, W. (2004) ‘Campus-Radio aktuell – Herausforderungen und Perspektiven. Podiumsdiskussion’, in Campus-Radio-Tag 2004, Düsseldorf, Deutschland, 2004. Landesanstalt für Medien.
W. Weber, “Campus-Radio aktuell – Herausforderungen und Perspektiven. Podiumsdiskussion,” in Campus-Radio-Tag 2004, Düsseldorf, Deutschland, 2004, Oct. 2004.
WEBER, Wibke, 2004. Campus-Radio aktuell – Herausforderungen und Perspektiven. Podiumsdiskussion. In: Campus-Radio-Tag 2004, Düsseldorf, Deutschland, 2004. Conference presentation. Landesanstalt für Medien. 8 Oktober 2004
Weber, Wibke. 2004. “Campus-Radio aktuell – Herausforderungen und Perspektiven. Podiumsdiskussion.” Conference presentation. In Campus-Radio-Tag 2004, Düsseldorf, Deutschland, 2004. Landesanstalt für Medien.
Weber, Wibke. “Campus-Radio aktuell – Herausforderungen und Perspektiven. Podiumsdiskussion.” Campus-Radio-Tag 2004, Düsseldorf, Deutschland, 2004, Landesanstalt für Medien, 2004.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.