Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis
Authors: Baumann, Thomas
Alber, Romedius
Extent: 285
Issue Date: 2011
Edition: 1. Auflage
Publisher / Ed. Institution: Hans Huber
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 978-3-456-84871-6
Language: German
Subjects: Kinderarzt; Kinderheilkunde; Kinderpsychiater; Kinderpsychiatrie; Kinderpsychotherapie; Lernstörungen; Pädiatrie; Schulprobleme; Schulpsychologie; Schulschwierigkeiten
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16227
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Occupational Therapy (IER)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Baumann, T., & Alber, R. (2011). Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis (1. Auflage). Hans Huber.
Baumann, T. and Alber, R. (2011) Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis. 1. Auflage. Bern: Hans Huber.
T. Baumann and R. Alber, Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis, 1. Auflage. Bern: Hans Huber, 2011.
BAUMANN, Thomas und Romedius ALBER, 2011. Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis. 1. Auflage. Bern: Hans Huber. ISBN 978-3-456-84871-6
Baumann, Thomas, and Romedius Alber. 2011. Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis. 1. Auflage. Bern: Hans Huber.
Baumann, Thomas, and Romedius Alber. Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis. 1. Auflage, Hans Huber, 2011.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.