Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Schlüsselqualifikationen aus kognitionspädagogischer Sicht
Authors: Dörig, Roman
Published in: Kompetenzentwicklung durch Schlüsselqualifizierung
Editors of the parent work: Arnold, Rolf
Page(s): 53
Pages to: 69
Issue Date: 1999
Series: Grundlagen der Berufs- und Erwachsenenbildung
Series volume: 19
Publisher / Ed. Institution: Schneider-Verlag Hohengehren
Publisher / Ed. Institution: Baltmannsweiler
ISBN: 3-89676-186-2
Language: German
Subjects: Kognitionspsychologie; Schlüsselqualifikation; Wissenspsychologie
Subject (DDC): 000: Generalities and science
150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16687
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Dörig, R. (1999). Schlüsselqualifikationen aus kognitionspädagogischer Sicht. In R. Arnold (ed.), Kompetenzentwicklung durch Schlüsselqualifizierung (pp. 53–69). Schneider-Verlag Hohengehren.
Dörig, R. (1999) ‘Schlüsselqualifikationen aus kognitionspädagogischer Sicht’, in R. Arnold (ed.) Kompetenzentwicklung durch Schlüsselqualifizierung. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren, pp. 53–69.
R. Dörig, “Schlüsselqualifikationen aus kognitionspädagogischer Sicht,” in Kompetenzentwicklung durch Schlüsselqualifizierung, R. Arnold, Ed. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren, 1999, pp. 53–69.
DÖRIG, Roman, 1999. Schlüsselqualifikationen aus kognitionspädagogischer Sicht. In: Rolf ARNOLD (Hrsg.), Kompetenzentwicklung durch Schlüsselqualifizierung. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren. S. 53–69. ISBN 3-89676-186-2
Dörig, Roman. 1999. “Schlüsselqualifikationen aus kognitionspädagogischer Sicht.” In Kompetenzentwicklung durch Schlüsselqualifizierung, edited by Rolf Arnold, 53–69. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren.
Dörig, Roman. “Schlüsselqualifikationen aus kognitionspädagogischer Sicht.” Kompetenzentwicklung durch Schlüsselqualifizierung, edited by Rolf Arnold, Schneider-Verlag Hohengehren, 1999, pp. 53–69.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.