Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht |
Authors: | Dörig, Roman |
Published in: | ZHWInfo |
Volume(Issue): | 20 |
Page(s): | 35 |
Pages to: | 38 |
Issue Date: | 2004 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subjects: | Handlungskompetenz; Problemorientierte Lehre |
Subject (DDC): | 378: Higher education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16704 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Dörig, R. (2004). Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht. ZHWInfo, 20, 35–38.
Dörig, R. (2004) ‘Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht’, ZHWInfo, 20, pp. 35–38.
R. Dörig, “Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht,” ZHWInfo, vol. 20, pp. 35–38, 2004.
DÖRIG, Roman, 2004. Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht. ZHWInfo. 2004. Bd. 20, S. 35–38
Dörig, Roman. 2004. “Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht.” ZHWInfo 20: 35–38.
Dörig, Roman. “Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht.” ZHWInfo, vol. 20, 2004, pp. 35–38.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.