Publication type: Book part
Type of review: No review
Title: Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der Marktforschung
Authors: Müller, Steffen
Graf, Sandro
Published in: Jobprofile im Marketing
Page(s): 7
Pages to: 18
Issue Date: 2015
Series: SML essentials
Series volume: 4
Publisher / Ed. Institution: vdf Hochschulverlag
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-7281-3701-2
Language: German
Subjects: Customer Insight Manager; Marketing; Marktforschung; Jobprofil
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Customer Insight Manager nehmen eine zentrale Rolle in der Analyse und Planungsphase ein. Sie versorgen insbesondere Product, Pricing und Key Account Manager mit kundenbezogenen Informationen – den Customer Insights. Oft sind sie in der Marktforschung angesiedelt und spezialisieren sich in diesem Gebiet weiter.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16978
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller, S., & Graf, S. (2015). Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der Marktforschung. In Jobprofile im Marketing (pp. 7–18). vdf Hochschulverlag.
Müller, S. and Graf, S. (2015) ‘Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der Marktforschung’, in Jobprofile im Marketing. Zürich: vdf Hochschulverlag, pp. 7–18.
S. Müller and S. Graf, “Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der Marktforschung,” in Jobprofile im Marketing, Zürich: vdf Hochschulverlag, 2015, pp. 7–18.
MÜLLER, Steffen und Sandro GRAF, 2015. Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der Marktforschung. In: Jobprofile im Marketing. Zürich: vdf Hochschulverlag. S. 7–18. ISBN 978-3-7281-3701-2
Müller, Steffen, and Sandro Graf. 2015. “Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der Marktforschung.” In Jobprofile im Marketing, 7–18. Zürich: vdf Hochschulverlag.
Müller, Steffen, and Sandro Graf. “Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der Marktforschung.” Jobprofile im Marketing, vdf Hochschulverlag, 2015, pp. 7–18.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.