Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Status und Trends im Kultur-Sponsoring : empirische Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015» der ZHAW und FASPO |
Authors: | Labaronne, Leticia |
Published in: | Moving Emotions |
Volume(Issue): | 2015 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 14 |
Issue Date: | 2015 |
Publisher / Ed. Institution: | Kromer |
Language: | German |
Subjects: | Sponsoring; Kulturmanagement; Kultursponsoring |
Subject (DDC): | 306: Culture |
Abstract: | Welche Sparten werden am meisten gesponsert und welche Sponsoring-Formen werden dafür eingesetzt? Diese und weitere Fragen beantwortet die Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015». |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17300 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Arts Management (ZKM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Labaronne, L. (2015). Status und Trends im Kultur-Sponsoring : empirische Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015» der ZHAW und FASPO. Moving Emotions, 2015(3), 14.
Labaronne, L. (2015) ‘Status und Trends im Kultur-Sponsoring : empirische Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015» der ZHAW und FASPO’, Moving Emotions, 2015(3), p. 14.
L. Labaronne, “Status und Trends im Kultur-Sponsoring : empirische Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015» der ZHAW und FASPO,” Moving Emotions, vol. 2015, no. 3, p. 14, 2015.
LABARONNE, Leticia, 2015. Status und Trends im Kultur-Sponsoring : empirische Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015» der ZHAW und FASPO. Moving Emotions. 2015. Bd. 2015, Nr. 3, S. 14
Labaronne, Leticia. 2015. “Status und Trends im Kultur-Sponsoring : empirische Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015» der ZHAW und FASPO.” Moving Emotions 2015 (3): 14.
Labaronne, Leticia. “Status und Trends im Kultur-Sponsoring : empirische Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015» der ZHAW und FASPO.” Moving Emotions, vol. 2015, no. 3, 2015, p. 14.
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