Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-18748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHeierli, Reto-
dc.contributor.authorFurchheim, Pia-
dc.contributor.authorHannich, Frank-
dc.contributor.authorRüeger, Brian-
dc.contributor.authorCrowden, Catherine-
dc.contributor.authorFuchs, Rainer-
dc.contributor.authorSuvada, Adrienne-
dc.contributor.authorMüller, Steffen-
dc.contributor.authorKlaas, Michael-
dc.contributor.authorBächler, Jesse-
dc.contributor.authorKotowski, Wolfgang-
dc.contributor.authorBarth, Linard-
dc.contributor.authorStallone, Valerio-
dc.contributor.authorDietrich, Dennis-
dc.contributor.authorCaleta, Marija-
dc.date.accessioned2019-11-20T10:21:48Z-
dc.date.available2019-11-20T10:21:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18748-
dc.format.extent86de_CH
dc.language.isodede_CH
dc.publisherZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaftende_CH
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/de_CH
dc.subjectMarketing Komplexität Dynamikde_CH
dc.subjectSchweizer Unternehmende_CH
dc.subjectUnternehmensprozessde_CH
dc.subjectAnpassungsfähigkeitde_CH
dc.subjectKollaborationde_CH
dc.subjectKundenorientierungde_CH
dc.subjectAgilitätde_CH
dc.subjectUnternehmensstrategiede_CH
dc.subjectUnternehmenskulturde_CH
dc.subjectKundennähede_CH
dc.subjectKundenbedürfnisde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleKomplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019de_CH
dc.typeWorking Paper – Gutachten – Studiede_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.publisher.placeWinterthurde_CH
dc.identifier.doi10.21256/zhaw-18748-
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.author.additionalNode_CH
Appears in collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Swiss Marketing Leadership_2019.pdf1.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record
Heierli, R., Furchheim, P., Hannich, F., Rüeger, B., Crowden, C., Fuchs, R., Suvada, A., Müller, S., Klaas, M., Bächler, J., Kotowski, W., Barth, L., Stallone, V., Dietrich, D., & Caleta, M. (2019). Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-18748
Heierli, R. et al. (2019) Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-18748.
R. Heierli et al., “Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2019. doi: 10.21256/zhaw-18748.
HEIERLI, Reto, Pia FURCHHEIM, Frank HANNICH, Brian RÜEGER, Catherine CROWDEN, Rainer FUCHS, Adrienne SUVADA, Steffen MÜLLER, Michael KLAAS, Jesse BÄCHLER, Wolfgang KOTOWSKI, Linard BARTH, Valerio STALLONE, Dennis DIETRICH und Marija CALETA, 2019. Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Heierli, Reto, Pia Furchheim, Frank Hannich, Brian Rüeger, Catherine Crowden, Rainer Fuchs, Adrienne Suvada, et al. 2019. “Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-18748.
Heierli, Reto, et al. Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2019, https://doi.org/10.21256/zhaw-18748.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.