Publication type: Lecture
Title: Bewegungskontrolldysfunktion Studien zum Background und Testen... auch für Sportler : Vortrag im Rahmen eines Kolloquiums an der Eidgenössische Sporthochschule Magglingen, 13 Juni 2019
Authors: Luomajoki, Hannu
et. al: No
Issue Date: 2019
Language: German
Subject (DDC): 615.82: Physical therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19375
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Physiotherapy (IPT)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Luomajoki, H. (2019). Bewegungskontrolldysfunktion Studien zum Background und Testen... auch für Sportler : Vortrag im Rahmen eines Kolloquiums an der Eidgenössische Sporthochschule Magglingen, 13 Juni 2019.
Luomajoki, H. (2019) Bewegungskontrolldysfunktion Studien zum Background und Testen... auch für Sportler : Vortrag im Rahmen eines Kolloquiums an der Eidgenössische Sporthochschule Magglingen, 13 Juni 2019.
H. Luomajoki, Bewegungskontrolldysfunktion Studien zum Background und Testen... auch für Sportler : Vortrag im Rahmen eines Kolloquiums an der Eidgenössische Sporthochschule Magglingen, 13 Juni 2019. 2019.
LUOMAJOKI, Hannu, 2019. Bewegungskontrolldysfunktion Studien zum Background und Testen... auch für Sportler : Vortrag im Rahmen eines Kolloquiums an der Eidgenössische Sporthochschule Magglingen, 13 Juni 2019
Luomajoki, Hannu. 2019. Bewegungskontrolldysfunktion Studien zum Background und Testen... auch für Sportler : Vortrag im Rahmen eines Kolloquiums an der Eidgenössische Sporthochschule Magglingen, 13 Juni 2019.
Luomajoki, Hannu. Bewegungskontrolldysfunktion Studien zum Background und Testen... auch für Sportler : Vortrag im Rahmen eines Kolloquiums an der Eidgenössische Sporthochschule Magglingen, 13 Juni 2019. 2019.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.