Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Not specified |
Title: | Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern |
Authors: | Stamm Sulzer, Eva Bachmann, Kathrin Cuk, Marina Gschwend, Irina |
et. al: | Yes |
Published in: | Praxis Ergotherapie |
Volume(Issue): | 2019 |
Issue: | 5 |
Page(s): | 301 |
Pages to: | 304 |
Issue Date: | 2019 |
Publisher / Ed. Institution: | Verlag Modernes Lernen |
ISSN: | 0932-9692 |
Language: | German |
Subjects: | Soziale Kompetenz; Interventionsprogramm; Empathie; Ergotherapie; Impulskontrolle; Regulationsstrategien |
Subject (DDC): | 302: Social interaction 305: Groups (age, origine, gender, income) |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19687 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Health Sciences |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stamm Sulzer, E., Bachmann, K., Cuk, M., & Gschwend, I. (2019). Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern. Praxis Ergotherapie, 2019(5), 301–304.
Stamm Sulzer, E. et al. (2019) ‘Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern’, Praxis Ergotherapie, 2019(5), pp. 301–304.
E. Stamm Sulzer, K. Bachmann, M. Cuk, and I. Gschwend, “Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern,” Praxis Ergotherapie, vol. 2019, no. 5, pp. 301–304, 2019.
STAMM SULZER, Eva, Kathrin BACHMANN, Marina CUK und Irina GSCHWEND, 2019. Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern. Praxis Ergotherapie. 2019. Bd. 2019, Nr. 5, S. 301–304
Stamm Sulzer, Eva, Kathrin Bachmann, Marina Cuk, and Irina Gschwend. 2019. “Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern.” Praxis Ergotherapie 2019 (5): 301–4.
Stamm Sulzer, Eva, et al. “Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern.” Praxis Ergotherapie, vol. 2019, no. 5, 2019, pp. 301–4.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.