Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Not specified
Title: Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern
Authors: Stamm Sulzer, Eva
Bachmann, Kathrin
Cuk, Marina
Gschwend, Irina
et. al: Yes
Published in: Praxis Ergotherapie
Volume(Issue): 2019
Issue: 5
Page(s): 301
Pages to: 304
Issue Date: 2019
Publisher / Ed. Institution: Verlag Modernes Lernen
ISSN: 0932-9692
Language: German
Subjects: Soziale Kompetenz; Interventionsprogramm; Empathie; Ergotherapie; Impulskontrolle; Regulationsstrategien
Subject (DDC): 302: Social interaction
305: Groups (age, origine, gender, income)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19687
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stamm Sulzer, E., Bachmann, K., Cuk, M., & Gschwend, I. (2019). Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern. Praxis Ergotherapie, 2019(5), 301–304.
Stamm Sulzer, E. et al. (2019) ‘Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern’, Praxis Ergotherapie, 2019(5), pp. 301–304.
E. Stamm Sulzer, K. Bachmann, M. Cuk, and I. Gschwend, “Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern,” Praxis Ergotherapie, vol. 2019, no. 5, pp. 301–304, 2019.
STAMM SULZER, Eva, Kathrin BACHMANN, Marina CUK und Irina GSCHWEND, 2019. Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern. Praxis Ergotherapie. 2019. Bd. 2019, Nr. 5, S. 301–304
Stamm Sulzer, Eva, Kathrin Bachmann, Marina Cuk, and Irina Gschwend. 2019. “Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern.” Praxis Ergotherapie 2019 (5): 301–4.
Stamm Sulzer, Eva, et al. “Es geht auch anders : Förderung sozialer Kompetenzen von Kindergartenkindern.” Praxis Ergotherapie, vol. 2019, no. 5, 2019, pp. 301–4.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.