Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Sterben in der Gemeinde im Spannungsfeld von Würde und Demenz : ein Plädoyer für den Einsatz von Caring Communities
Authors: Werren, M.
Händler-Schuster, Daniela
et. al: No
Published in: Palliative CH
Issue: 2
Page(s): 39
Pages to: 42
Issue Date: 2020
Publisher / Ed. Institution: Schweizerische Gesellschaft für Palliative Medizin
ISSN: 1660-6426
Language: German
Subject (DDC): 362: Health and social services
610.73: Nursing
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20260
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Nursing (IPF)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Werren, M., & Händler-Schuster, D. (2020). Sterben in der Gemeinde im Spannungsfeld von Würde und Demenz : ein Plädoyer für den Einsatz von Caring Communities. Palliative CH, 2, 39–42.
Werren, M. and Händler-Schuster, D. (2020) ‘Sterben in der Gemeinde im Spannungsfeld von Würde und Demenz : ein Plädoyer für den Einsatz von Caring Communities’, Palliative CH, (2), pp. 39–42.
M. Werren and D. Händler-Schuster, “Sterben in der Gemeinde im Spannungsfeld von Würde und Demenz : ein Plädoyer für den Einsatz von Caring Communities,” Palliative CH, no. 2, pp. 39–42, 2020.
WERREN, M. und Daniela HÄNDLER-SCHUSTER, 2020. Sterben in der Gemeinde im Spannungsfeld von Würde und Demenz : ein Plädoyer für den Einsatz von Caring Communities. Palliative CH. 2020. Nr. 2, S. 39–42
Werren, M., and Daniela Händler-Schuster. 2020. “Sterben in der Gemeinde im Spannungsfeld von Würde und Demenz : ein Plädoyer für den Einsatz von Caring Communities.” Palliative CH, no. 2: 39–42.
Werren, M., and Daniela Händler-Schuster. “Sterben in der Gemeinde im Spannungsfeld von Würde und Demenz : ein Plädoyer für den Einsatz von Caring Communities.” Palliative CH, no. 2, 2020, pp. 39–42.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.