Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Editorial review
Title: Energiemanagement-Schulung (EMS) für Menschen mit Fatigue
Authors: Hersche, Ruth
Weise, Andrea
et. al: No
Published in: Ergoscience
Volume(Issue): 15
Issue: 4
Page(s): 172
Pages to: 173
Issue Date: 31-Dec-2020
Publisher / Ed. Institution: Schulz-Kirchner
ISSN: 1861-6348
1861-6356
Language: German
Subjects: Ergotherapie; Fatigue; Energiemanagement; Patientenedukation; Mehrstufiges Forschungsprojekt
Subject (DDC): 616: Internal medicine and diseases
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/21155
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Occupational Therapy (IER)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hersche, R., & Weise, A. (2020). Energiemanagement-Schulung (EMS) für Menschen mit Fatigue. Ergoscience, 15(4), 172–173.
Hersche, R. and Weise, A. (2020) ‘Energiemanagement-Schulung (EMS) für Menschen mit Fatigue’, Ergoscience, 15(4), pp. 172–173.
R. Hersche and A. Weise, “Energiemanagement-Schulung (EMS) für Menschen mit Fatigue,” Ergoscience, vol. 15, no. 4, pp. 172–173, Dec. 2020.
HERSCHE, Ruth und Andrea WEISE, 2020. Energiemanagement-Schulung (EMS) für Menschen mit Fatigue. Ergoscience. 31 Dezember 2020. Bd. 15, Nr. 4, S. 172–173
Hersche, Ruth, and Andrea Weise. 2020. “Energiemanagement-Schulung (EMS) für Menschen mit Fatigue.” Ergoscience 15 (4): 172–73.
Hersche, Ruth, and Andrea Weise. “Energiemanagement-Schulung (EMS) für Menschen mit Fatigue.” Ergoscience, vol. 15, no. 4, Dec. 2020, pp. 172–73.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.