Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-22593
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHüttermann, Marcel-
dc.contributor.authorRüeger, Brian-
dc.contributor.authorMerdzanovic, Adis-
dc.contributor.authorWyss, Saskia-
dc.contributor.authorBulatovic, Andjela-
dc.contributor.authorSträssner, Anna-Maria-
dc.contributor.authorSuvada, Adrienne-
dc.date.accessioned2021-06-03T14:40:54Z-
dc.date.available2021-06-03T14:40:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/22593-
dc.format.extent57de_CH
dc.language.isodede_CH
dc.publisherZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaftende_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleSwiss MarTech Studie 2021de_CH
dc.typeWorking Paper – Gutachten – Studiede_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.publisher.placeWinterthurde_CH
dc.identifier.doi10.21256/zhaw-22593-
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.author.additionalNode_CH
zhaw.display.portraitYesde_CH
Appears in collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_Huettermann-etal_Swiss-Martech-Studie.pdf3.2 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record
Hüttermann, M., Rüeger, B., Merdzanovic, A., Wyss, S., Bulatovic, A., Strässner, A.-M., & Suvada, A. (2021). Swiss MarTech Studie 2021. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-22593
Hüttermann, M. et al. (2021) Swiss MarTech Studie 2021. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-22593.
M. Hüttermann et al., “Swiss MarTech Studie 2021,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2021. doi: 10.21256/zhaw-22593.
HÜTTERMANN, Marcel, Brian RÜEGER, Adis MERDZANOVIC, Saskia WYSS, Andjela BULATOVIC, Anna-Maria STRÄSSNER und Adrienne SUVADA, 2021. Swiss MarTech Studie 2021. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Hüttermann, Marcel, Brian Rüeger, Adis Merdzanovic, Saskia Wyss, Andjela Bulatovic, Anna-Maria Strässner, and Adrienne Suvada. 2021. “Swiss MarTech Studie 2021.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-22593.
Hüttermann, Marcel, et al. Swiss MarTech Studie 2021. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021, https://doi.org/10.21256/zhaw-22593.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.