Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-24521
Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Mehr Wertigkeit, weniger Marketing
Authors: Hühn, Tilo
et. al: No
DOI: 10.21256/zhaw-24521
Published in: Impact
Issue: 48
Page(s): 48
Pages to: 49
Issue Date: 18-Mar-2020
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subjects: Marketing; Lebensmittel; Wertschöpfung; Foodarchitecture; Wertschöpfung; Convenience; Community; Nutrition
Subject (DDC): 306: Culture
613.2: Dietetics
Abstract: Architektur ist grundlegend für jedes umfassende Verständnis von Kultur. Das gilt auch für die Esskultur. Es braucht eine radikale Abkehr vom technikbetonten Rationalimus hin zu Community-Nutrition, bei der Konsumenten bereits in die Lebensmittelplanung einbezogen werden.
URI: https://impact.zhaw.ch/de/artikel/mehr-wertigkeit-weniger-marketing
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24521
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

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Hühn, T. (2020). Mehr Wertigkeit, weniger Marketing. Impact, 48, 48–49. https://doi.org/10.21256/zhaw-24521
Hühn, T. (2020) ‘Mehr Wertigkeit, weniger Marketing’, Impact, (48), pp. 48–49. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-24521.
T. Hühn, “Mehr Wertigkeit, weniger Marketing,” Impact, no. 48, pp. 48–49, Mar. 2020, doi: 10.21256/zhaw-24521.
HÜHN, Tilo, 2020. Mehr Wertigkeit, weniger Marketing. Impact [online]. 18 März 2020. Nr. 48, S. 48–49. DOI 10.21256/zhaw-24521. Verfügbar unter: https://impact.zhaw.ch/de/artikel/mehr-wertigkeit-weniger-marketing
Hühn, Tilo. 2020. “Mehr Wertigkeit, weniger Marketing.” Impact, no. 48 (March): 48–49. https://doi.org/10.21256/zhaw-24521.
Hühn, Tilo. “Mehr Wertigkeit, weniger Marketing.” Impact, no. 48, Mar. 2020, pp. 48–49, https://doi.org/10.21256/zhaw-24521.


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