Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung |
Authors: | Forrer Kasteel, Esther Markwalder, Sonja Parpan-Blaser, Anne Wilhelm, Elena |
Published in: | Neue Praxis |
Volume(Issue): | 38 |
Issue: | 2 |
Page(s): | 213 |
Pages to: | 229 |
Issue Date: | 2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Neue Praxis |
ISSN: | 0342-9857 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 378: Higher education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2508 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | President's Office |
Appears in collections: | Publikationen Rektorat und Ressorts |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Forrer Kasteel, E., Markwalder, S., Parpan-Blaser, A., & Wilhelm, E. (2008). Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung. Neue Praxis, 38(2), 213–229.
Forrer Kasteel, E. et al. (2008) ‘Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung’, Neue Praxis, 38(2), pp. 213–229.
E. Forrer Kasteel, S. Markwalder, A. Parpan-Blaser, and E. Wilhelm, “Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung,” Neue Praxis, vol. 38, no. 2, pp. 213–229, 2008.
FORRER KASTEEL, Esther, Sonja MARKWALDER, Anne PARPAN-BLASER und Elena WILHELM, 2008. Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung. Neue Praxis. 2008. Bd. 38, Nr. 2, S. 213–229
Forrer Kasteel, Esther, Sonja Markwalder, Anne Parpan-Blaser, and Elena Wilhelm. 2008. “Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung.” Neue Praxis 38 (2): 213–29.
Forrer Kasteel, Esther, et al. “Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung.” Neue Praxis, vol. 38, no. 2, 2008, pp. 213–29.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.