Publication type: | Book |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Kommunikation in Betrieben : wirtschaftslinguistische Aspekte der innerbetrieblichen Kommunikation |
Authors: | Kleinberger Günther, Ulla |
Extent: | 257 |
Issue Date: | 2003 |
Series: | Zürcher germanistische Studien |
Series volume: | 57 |
Publisher / Ed. Institution: | Peter Lang |
Publisher / Ed. Institution: | Bern |
ISBN: | 9783039100491 |
Language: | German |
Subjects: | Innerbetriebliche Kommunikation; Angewandte Textlinguistik; Angewandte Gesprächslinguistik |
Subject (DDC): | 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2573 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Translation and Interpreting (IUED) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kleinberger Günther, U. (2003). Kommunikation in Betrieben : wirtschaftslinguistische Aspekte der innerbetrieblichen Kommunikation. Peter Lang.
Kleinberger Günther, U. (2003) Kommunikation in Betrieben : wirtschaftslinguistische Aspekte der innerbetrieblichen Kommunikation. Bern: Peter Lang.
U. Kleinberger Günther, Kommunikation in Betrieben : wirtschaftslinguistische Aspekte der innerbetrieblichen Kommunikation. Bern: Peter Lang, 2003.
KLEINBERGER GÜNTHER, Ulla, 2003. Kommunikation in Betrieben : wirtschaftslinguistische Aspekte der innerbetrieblichen Kommunikation. Bern: Peter Lang. ISBN 9783039100491
Kleinberger Günther, Ulla. 2003. Kommunikation in Betrieben : wirtschaftslinguistische Aspekte der innerbetrieblichen Kommunikation. Bern: Peter Lang.
Kleinberger Günther, Ulla. Kommunikation in Betrieben : wirtschaftslinguistische Aspekte der innerbetrieblichen Kommunikation. Peter Lang, 2003.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.