Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie
Authors: Schulze, Christina
Mali, Myrthe
et. al: No
Published in: Assessments in der Ergotherapie
Editors of the parent work: Strebel, Helen
Merklein de Freitas, Claudia
Kranz, Florence
Page(s): 147
Pages to: 175
Issue Date: 2022
Publisher / Ed. Institution: Hogrefe
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 978-3-456-86084-8
978-3-456-96084-5
Language: German
Subjects: Assessment; Kind; Partizipation; Ergotherapie
Subject (DDC): 305: Groups (age, origine, gender, income)
615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/29039
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Occupational Therapy (IER)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schulze, C., & Mali, M. (2022). Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie. In H. Strebel, C. Merklein de Freitas, & F. Kranz (eds.), Assessments in der Ergotherapie (pp. 147–175). Hogrefe.
Schulze, C. and Mali, M. (2022) ‘Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie’, in H. Strebel, C. Merklein de Freitas, and F. Kranz (eds) Assessments in der Ergotherapie. Bern: Hogrefe, pp. 147–175.
C. Schulze and M. Mali, “Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie,” in Assessments in der Ergotherapie, H. Strebel, C. Merklein de Freitas, and F. Kranz, Eds. Bern: Hogrefe, 2022, pp. 147–175.
SCHULZE, Christina und Myrthe MALI, 2022. Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie. In: Helen STREBEL, Claudia MERKLEIN DE FREITAS und Florence KRANZ (Hrsg.), Assessments in der Ergotherapie. Bern: Hogrefe. S. 147–175. ISBN 978-3-456-86084-8
Schulze, Christina, and Myrthe Mali. 2022. “Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie.” In Assessments in der Ergotherapie, edited by Helen Strebel, Claudia Merklein de Freitas, and Florence Kranz, 147–75. Bern: Hogrefe.
Schulze, Christina, and Myrthe Mali. “Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie.” Assessments in der Ergotherapie, edited by Helen Strebel et al., Hogrefe, 2022, pp. 147–75.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.