Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit
Authors: Borghoff, Birgitta
Gloor, Jasmina
et. al: No
Published in: Entrepreneurial Storytelling Blog
Issue Date: 15-Oct-2019
Publisher / Ed. Institution: Entrepreneurial Storytelling - Research & Development, Consulting, Creative Impulses
Language: German
Subjects: Entrepreneurial Storytelling; Corporate Storytelling; Jungunternehmen; Corporate; Entrepreneurial Story; Corporate Story; Organisationskommunikation; Sprachgebrauch
Subject (DDC): 658.45: Corporate communications
Abstract: Unsere Sprache und deren Gebrauch ist massgeblich beteiligt an der Wertschöpfung von Unternehmen. Jungunternehmen, denen es gelingt, ihre Gründungsgeschichte erfolgreich zu vermitteln, haben bessere Chancen, ihre unternehmerische Vision zu verwirklichen und ihre Unternehmung langfristig auf dem Markt zu positionieren.
URI: https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/29216
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

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Borghoff, B., & Gloor, J. (2019). Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit. Entrepreneurial Storytelling Blog. https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/
Borghoff, B. and Gloor, J. (2019) ‘Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit’, Entrepreneurial Storytelling Blog [Preprint]. Available at: https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/.
B. Borghoff and J. Gloor, “Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit,” Entrepreneurial Storytelling Blog, Oct. 2019, [Online]. Available: https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/
BORGHOFF, Birgitta und Jasmina GLOOR, 2019. Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit. Entrepreneurial Storytelling Blog [online]. 15 Oktober 2019. Verfügbar unter: https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/
Borghoff, Birgitta, and Jasmina Gloor. 2019. “Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit.” Entrepreneurial Storytelling Blog, October. https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/.
Borghoff, Birgitta, and Jasmina Gloor. “Corpreneurial Storytelling is rooted in the “WHO” : Sprachgebrauch analysieren, reflektieren und weiterentwickeln für Jungunternehmen, Corporates und deren Öffentlichkeit.” Entrepreneurial Storytelling Blog, Oct. 2019, https://entrepreneurialstorytelling.net/corpreneurial-storytelling-is-rooted-in-the-who/.


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