Publication type: Conference other
Type of review: No review
Title: Nachhaltiges Lehren und Lernen im Bachelor Pflege ZHAW : Fokus Geriatrie
Authors: Häusermann, Sara Ursula
et. al: No
Conference details: Wissensmanagement Akademische Fachgesellschaft Gerontologische Pflege, 9. Juni 2023
Issue Date: 9-Jun-2023
Language: German
Subject (DDC): 610.73: Nursing
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/29589
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Nursing (IPF)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Häusermann, S. U. (2023, June 9). Nachhaltiges Lehren und Lernen im Bachelor Pflege ZHAW : Fokus Geriatrie. Wissensmanagement Akademische Fachgesellschaft Gerontologische Pflege, 9. Juni 2023.
Häusermann, S.U. (2023) ‘Nachhaltiges Lehren und Lernen im Bachelor Pflege ZHAW : Fokus Geriatrie’, in Wissensmanagement Akademische Fachgesellschaft Gerontologische Pflege, 9. Juni 2023.
S. U. Häusermann, “Nachhaltiges Lehren und Lernen im Bachelor Pflege ZHAW : Fokus Geriatrie,” in Wissensmanagement Akademische Fachgesellschaft Gerontologische Pflege, 9. Juni 2023, Jun. 2023.
HÄUSERMANN, Sara Ursula, 2023. Nachhaltiges Lehren und Lernen im Bachelor Pflege ZHAW : Fokus Geriatrie. In: Wissensmanagement Akademische Fachgesellschaft Gerontologische Pflege, 9. Juni 2023. Conference presentation. 9 Juni 2023
Häusermann, Sara Ursula. 2023. “Nachhaltiges Lehren und Lernen im Bachelor Pflege ZHAW : Fokus Geriatrie.” Conference presentation. In Wissensmanagement Akademische Fachgesellschaft Gerontologische Pflege, 9. Juni 2023.
Häusermann, Sara Ursula. “Nachhaltiges Lehren und Lernen im Bachelor Pflege ZHAW : Fokus Geriatrie.” Wissensmanagement Akademische Fachgesellschaft Gerontologische Pflege, 9. Juni 2023, 2023.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.