Publication type: Conference other
Type of review: No review
Title: Kontinuum zwischen Wissen und Unwissen – was wissen wir zur Gesundheit von Kindern und Jugendlichen?
Authors: Dratva, Julia
et. al: No
Conference details: ScolarMed Jahrestagung, Keynote, Bern, Schweiz, 6. Dezember 2023
Issue Date: 6-Dec-2023
Language: German
Subject (DDC): 305: Groups (age, origine, gender, income)
610: Medicine and health
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/30149
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Public Health (IPH)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Dratva, J. (2023, December 6). Kontinuum zwischen Wissen und Unwissen – was wissen wir zur Gesundheit von Kindern und Jugendlichen? ScolarMed Jahrestagung, Keynote, Bern, Schweiz, 6. Dezember 2023.
Dratva, J. (2023) ‘Kontinuum zwischen Wissen und Unwissen – was wissen wir zur Gesundheit von Kindern und Jugendlichen?’, in ScolarMed Jahrestagung, Keynote, Bern, Schweiz, 6. Dezember 2023.
J. Dratva, “Kontinuum zwischen Wissen und Unwissen – was wissen wir zur Gesundheit von Kindern und Jugendlichen?,” in ScolarMed Jahrestagung, Keynote, Bern, Schweiz, 6. Dezember 2023, Dec. 2023.
DRATVA, Julia, 2023. Kontinuum zwischen Wissen und Unwissen – was wissen wir zur Gesundheit von Kindern und Jugendlichen? In: ScolarMed Jahrestagung, Keynote, Bern, Schweiz, 6. Dezember 2023. Conference presentation. 6 Dezember 2023
Dratva, Julia. 2023. “Kontinuum zwischen Wissen und Unwissen – was wissen wir zur Gesundheit von Kindern und Jugendlichen?” Conference presentation. In ScolarMed Jahrestagung, Keynote, Bern, Schweiz, 6. Dezember 2023.
Dratva, Julia. “Kontinuum zwischen Wissen und Unwissen – was wissen wir zur Gesundheit von Kindern und Jugendlichen?” ScolarMed Jahrestagung, Keynote, Bern, Schweiz, 6. Dezember 2023, 2023.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.