Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Wenn Marken erwachsen werden
Authors: Süss, Daniel
Waller, Gregor
Published in: Brandnews : Markenpsychologie für die Markenpraxis
Issue Date: Jan-2007
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3879
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Süss, D., & Waller, G. (2007). Wenn Marken erwachsen werden. Brandnews : Markenpsychologie für die Markenpraxis.
Süss, D. and Waller, G. (2007) ‘Wenn Marken erwachsen werden’, Brandnews : Markenpsychologie für die Markenpraxis [Preprint].
D. Süss and G. Waller, “Wenn Marken erwachsen werden,” Brandnews : Markenpsychologie für die Markenpraxis, Jan. 2007.
SÜSS, Daniel und Gregor WALLER, 2007. Wenn Marken erwachsen werden. Brandnews : Markenpsychologie für die Markenpraxis. Januar 2007
Süss, Daniel, and Gregor Waller. 2007. “Wenn Marken erwachsen werden.” Brandnews : Markenpsychologie für die Markenpraxis, January.
Süss, Daniel, and Gregor Waller. “Wenn Marken erwachsen werden.” Brandnews : Markenpsychologie für die Markenpraxis, Jan. 2007.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.