Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder
Authors: Süss, Daniel
Hipeli Müller, Eveline
DOI: 10.1007/978-3-531-18967-3_9
Published in: Handbuch Medienwirkungsforschung
Editors of the parent work: Schweiger, Wolfgang
Fahr, Andreas
Page(s): 191
Pages to: 205
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-18158-5
Language: German
Subjects: Vorbilder; Lernen am Modell; Medienwirkungen
Subject (DDC): 302: Social interaction
303: Social processes
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3941
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Süss, D., & Hipeli Müller, E. (2013). Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder. In W. Schweiger & A. Fahr (eds.), Handbuch Medienwirkungsforschung (pp. 191–205). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9
Süss, D. and Hipeli Müller, E. (2013) ‘Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder’, in W. Schweiger and A. Fahr (eds) Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer, pp. 191–205. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.
D. Süss and E. Hipeli Müller, “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder,” in Handbuch Medienwirkungsforschung, W. Schweiger and A. Fahr, Eds. Wiesbaden: Springer, 2013, pp. 191–205. doi: 10.1007/978-3-531-18967-3_9.
SÜSS, Daniel und Eveline HIPELI MÜLLER, 2013. Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder. In: Wolfgang SCHWEIGER und Andreas FAHR (Hrsg.), Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer. S. 191–205. ISBN 978-3-531-18158-5
Süss, Daniel, and Eveline Hipeli Müller. 2013. “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder.” In Handbuch Medienwirkungsforschung, edited by Wolfgang Schweiger and Andreas Fahr, 191–205. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.
Süss, Daniel, and Eveline Hipeli Müller. “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder.” Handbuch Medienwirkungsforschung, edited by Wolfgang Schweiger and Andreas Fahr, Springer, 2013, pp. 191–205, https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.