Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder |
Authors: | Süss, Daniel Hipeli Müller, Eveline |
DOI: | 10.1007/978-3-531-18967-3_9 |
Published in: | Handbuch Medienwirkungsforschung |
Editors of the parent work: | Schweiger, Wolfgang Fahr, Andreas |
Page(s): | 191 |
Pages to: | 205 |
Issue Date: | 2013 |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-531-18158-5 |
Language: | German |
Subjects: | Vorbilder; Lernen am Modell; Medienwirkungen |
Subject (DDC): | 302: Social interaction 303: Social processes |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3941 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Süss, D., & Hipeli Müller, E. (2013). Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder. In W. Schweiger & A. Fahr (eds.), Handbuch Medienwirkungsforschung (pp. 191–205). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9
Süss, D. and Hipeli Müller, E. (2013) ‘Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder’, in W. Schweiger and A. Fahr (eds) Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer, pp. 191–205. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.
D. Süss and E. Hipeli Müller, “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder,” in Handbuch Medienwirkungsforschung, W. Schweiger and A. Fahr, Eds. Wiesbaden: Springer, 2013, pp. 191–205. doi: 10.1007/978-3-531-18967-3_9.
SÜSS, Daniel und Eveline HIPELI MÜLLER, 2013. Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder. In: Wolfgang SCHWEIGER und Andreas FAHR (Hrsg.), Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer. S. 191–205. ISBN 978-3-531-18158-5
Süss, Daniel, and Eveline Hipeli Müller. 2013. “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder.” In Handbuch Medienwirkungsforschung, edited by Wolfgang Schweiger and Andreas Fahr, 191–205. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.
Süss, Daniel, and Eveline Hipeli Müller. “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder.” Handbuch Medienwirkungsforschung, edited by Wolfgang Schweiger and Andreas Fahr, Springer, 2013, pp. 191–205, https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.