Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Page, Julie | - |
dc.contributor.author | Harr, Michael | - |
dc.contributor.author | Künzle, Christoph | - |
dc.contributor.author | Schulze, Christina | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-03T13:36:36Z | - |
dc.date.available | 2018-04-03T13:36:36Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4629 | - |
dc.language.iso | en | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 610: Medizin und Gesundheit | de_CH |
dc.subject.ddc | 615.8515: Ergotherapie | de_CH |
dc.title | Adaptation and cross-cultural validation of assessments : illustrated with an example from occupational therapy | de_CH |
dc.type | Konferenz: Sonstiges | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Gesundheit | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Ergotherapie (IER) | de_CH |
zhaw.conference.details | 4. Tagung der Forschungsverbünde «Pflege und Gesundheit» und 7. Internationaler Kongress der Österreichischen, Deutschen und Schweizer Fachgesellschaften für Gesundheits- und Medizinsoziologie, Halle, Deutschland, 26.-28. März, 2009 | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Not specified | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Page, J., Harr, M., Künzle, C., & Schulze, C. (2009). Adaptation and cross-cultural validation of assessments : illustrated with an example from occupational therapy. 4. Tagung Der Forschungsverbünde «Pflege Und Gesundheit» Und 7. Internationaler Kongress Der Österreichischen, Deutschen Und Schweizer Fachgesellschaften Für Gesundheits- Und Medizinsoziologie, Halle, Deutschland, 26.-28. März, 2009.
Page, J. et al. (2009) ‘Adaptation and cross-cultural validation of assessments : illustrated with an example from occupational therapy’, in 4. Tagung der Forschungsverbünde «Pflege und Gesundheit» und 7. Internationaler Kongress der Österreichischen, Deutschen und Schweizer Fachgesellschaften für Gesundheits- und Medizinsoziologie, Halle, Deutschland, 26.-28. März, 2009.
J. Page, M. Harr, C. Künzle, and C. Schulze, “Adaptation and cross-cultural validation of assessments : illustrated with an example from occupational therapy,” in 4. Tagung der Forschungsverbünde «Pflege und Gesundheit» und 7. Internationaler Kongress der Österreichischen, Deutschen und Schweizer Fachgesellschaften für Gesundheits- und Medizinsoziologie, Halle, Deutschland, 26.-28. März, 2009, 2009.
PAGE, Julie, Michael HARR, Christoph KÜNZLE und Christina SCHULZE, 2009. Adaptation and cross-cultural validation of assessments : illustrated with an example from occupational therapy. In: 4. Tagung der Forschungsverbünde «Pflege und Gesundheit» und 7. Internationaler Kongress der Österreichischen, Deutschen und Schweizer Fachgesellschaften für Gesundheits- und Medizinsoziologie, Halle, Deutschland, 26.-28. März, 2009. Conference presentation. 2009
Page, Julie, Michael Harr, Christoph Künzle, and Christina Schulze. 2009. “Adaptation and Cross-Cultural Validation of Assessments : Illustrated with an Example from Occupational Therapy.” Conference presentation. In 4. Tagung Der Forschungsverbünde «Pflege Und Gesundheit» Und 7. Internationaler Kongress Der Österreichischen, Deutschen Und Schweizer Fachgesellschaften Für Gesundheits- Und Medizinsoziologie, Halle, Deutschland, 26.-28. März, 2009.
Page, Julie, et al. “Adaptation and Cross-Cultural Validation of Assessments : Illustrated with an Example from Occupational Therapy.” 4. Tagung Der Forschungsverbünde «Pflege Und Gesundheit» Und 7. Internationaler Kongress Der Österreichischen, Deutschen Und Schweizer Fachgesellschaften Für Gesundheits- Und Medizinsoziologie, Halle, Deutschland, 26.-28. März, 2009, 2009.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.