Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Wo geht's denn hier zurück? : textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens |
Authors: | Perrin, Daniel |
DOI: | 10.5169/seals-118845 |
Published in: | Geschichte und Informatik |
Volume(Issue): | 7-8 |
Page(s): | 29 |
Pages to: | 44 |
Issue Date: | 1997 |
Publisher / Ed. Institution: | Chronos |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISSN: | 1420-5955 |
Language: | German |
Subjects: | Learning; Teaching; Hypertext; Text linguistics |
Subject (DDC): | 400: Language, linguistics |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4872 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (1997). Wo geht’s denn hier zurück? : textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens. Geschichte und Informatik, 7-8, 29–44. https://doi.org/10.5169/seals-118845
Perrin, D. (1997) ‘Wo geht’s denn hier zurück? : textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens’, Geschichte und Informatik, 7-8, pp. 29–44. Available at: https://doi.org/10.5169/seals-118845.
D. Perrin, “Wo geht’s denn hier zurück? : textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens,” Geschichte und Informatik, vol. 7-8, pp. 29–44, 1997, doi: 10.5169/seals-118845.
PERRIN, Daniel, 1997. Wo geht’s denn hier zurück? : textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens. Geschichte und Informatik. 1997. Bd. 7-8, S. 29–44. DOI 10.5169/seals-118845
Perrin, Daniel. 1997. “Wo geht’s denn hier zurück? : textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens.” Geschichte und Informatik 7-8: 29–44. https://doi.org/10.5169/seals-118845.
Perrin, Daniel. “Wo geht’s denn hier zurück? : textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens.” Geschichte und Informatik, vol. 7-8, 1997, pp. 29–44, https://doi.org/10.5169/seals-118845.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.