Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung |
Authors: | Albrecht, Christine Perrin, Daniel |
DOI: | 10.1007/978-3-658-12854-8_39 |
Published in: | Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen |
Page(s): | 426 |
Pages to: | 436 |
Issue Date: | 2016 |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-658-12854-8 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 302: Social interaction 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5050 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Albrecht, C., & Perrin, D. (2016). Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung. In Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen (pp. 426–436). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-12854-8_39
Albrecht, C. and Perrin, D. (2016) ‘Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung’, in Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen. Wiesbaden: Springer, pp. 426–436. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-12854-8_39.
C. Albrecht and D. Perrin, “Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung,” in Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen, Wiesbaden: Springer, 2016, pp. 426–436. doi: 10.1007/978-3-658-12854-8_39.
ALBRECHT, Christine und Daniel PERRIN, 2016. Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung. In: Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen. Wiesbaden: Springer. S. 426–436. ISBN 978-3-658-12854-8
Albrecht, Christine, and Daniel Perrin. 2016. “Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung.” In Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen, 426–36. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-12854-8_39.
Albrecht, Christine, and Daniel Perrin. “Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung.” Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen, Springer, 2016, pp. 426–36, https://doi.org/10.1007/978-3-658-12854-8_39.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.