Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Schreibforschung im Kursalltag : was die Progressionsanalyse praktisch nützt |
Authors: | Perrin, Daniel |
Published in: | Prozessorientierte Schreibdidaktik : Schreibtraining für Schule, Studium und Beruf |
Page(s): | 279 |
Pages to: | 294 |
Issue Date: | 2006 |
Publisher / Ed. Institution: | Haupt |
Publisher / Ed. Institution: | Bern |
ISBN: | 978-3-258-06948-7 |
Language: | German |
Subjects: | Coaching; Progression analysis; Writing research; Practice |
Subject (DDC): | 808: Rhetoric and writing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5089 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2006). Schreibforschung im Kursalltag : was die Progressionsanalyse praktisch nützt. In Prozessorientierte Schreibdidaktik : Schreibtraining für Schule, Studium und Beruf (pp. 279–294). Haupt.
Perrin, D. (2006) ‘Schreibforschung im Kursalltag : was die Progressionsanalyse praktisch nützt’, in Prozessorientierte Schreibdidaktik : Schreibtraining für Schule, Studium und Beruf. Bern: Haupt, pp. 279–294.
D. Perrin, “Schreibforschung im Kursalltag : was die Progressionsanalyse praktisch nützt,” in Prozessorientierte Schreibdidaktik : Schreibtraining für Schule, Studium und Beruf, Bern: Haupt, 2006, pp. 279–294.
PERRIN, Daniel, 2006. Schreibforschung im Kursalltag : was die Progressionsanalyse praktisch nützt. In: Prozessorientierte Schreibdidaktik : Schreibtraining für Schule, Studium und Beruf. Bern: Haupt. S. 279–294. ISBN 978-3-258-06948-7
Perrin, Daniel. 2006. “Schreibforschung im Kursalltag : was die Progressionsanalyse praktisch nützt.” In Prozessorientierte Schreibdidaktik : Schreibtraining für Schule, Studium und Beruf, 279–94. Bern: Haupt.
Perrin, Daniel. “Schreibforschung im Kursalltag : was die Progressionsanalyse praktisch nützt.” Prozessorientierte Schreibdidaktik : Schreibtraining für Schule, Studium und Beruf, Haupt, 2006, pp. 279–94.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.