Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure
Authors: Steinebach, Ursula
Steinebach, Christoph
Published in: Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis
Editors of the parent work: Fachbereichstag Heilpädagogik
Greving, Heinrich
Page(s): 75
Pages to: 90
Issue Date: 2001
Series: Jahrbuch Heilpädagogik
Publisher / Ed. Institution: Lambertus
Publisher / Ed. Institution: Freiburg
ISBN: 3-7841-1332-X
Language: German
Subjects: Heilpädagogik; Sonderpädagogik; Kindergarten; Elterneinstellungen; Lehrereinstellungen; Förderunterricht
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6466
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, U., & Steinebach, C. (2001). Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure. In Fachbereichstag Heilpädagogik & H. Greving (eds.), Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis (pp. 75–90). Lambertus.
Steinebach, U. and Steinebach, C. (2001) ‘Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure’, in Fachbereichstag Heilpädagogik and H. Greving (eds) Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis. Freiburg: Lambertus, pp. 75–90.
U. Steinebach and C. Steinebach, “Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure,” in Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis, Fachbereichstag Heilpädagogik and H. Greving, Eds. Freiburg: Lambertus, 2001, pp. 75–90.
STEINEBACH, Ursula und Christoph STEINEBACH, 2001. Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure. In: Fachbereichstag Heilpädagogik und Heinrich GREVING (Hrsg.), Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis. Freiburg: Lambertus. S. 75–90. ISBN 3-7841-1332-X
Steinebach, Ursula, and Christoph Steinebach. 2001. “Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure.” In Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis, edited by Fachbereichstag Heilpädagogik and Heinrich Greving, 75–90. Freiburg: Lambertus.
Steinebach, Ursula, and Christoph Steinebach. “Heilpädagogik im Wirkungsgefüge Kindergarten : Perspektiven der Akteure.” Jahrbuch Heilpädagogik : Impulse aus Theorie und Praxis, edited by Fachbereichstag Heilpädagogik and Heinrich Greving, Lambertus, 2001, pp. 75–90.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.