Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Neue Theorie - neue Praxis? : Perspektiven der Hochschuldidaktik aus psychologischer Sicht |
Authors: | Steinebach, Christoph |
Published in: | Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik |
Editors of the parent work: | Steinebach, Christoph |
Page(s): | 13 |
Pages to: | 22 |
Issue Date: | 2005 |
Series: | Edition S |
Publisher / Ed. Institution: | Winter |
Publisher / Ed. Institution: | Heidelberg |
ISBN: | 978-3-8253-8326-8 |
Language: | German |
Subjects: | Psychologie; Hochschulausbildung; Lehrmethoden; Hochschuldidaktik; Lerntheorie; Konstruktivismus; Lehren; Curricula; Bildungsprogramme |
Subject (DDC): | 150: Psychology 158: Applied psychology 378: Higher education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7195 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Institute of Applied Psychology (IAP) Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C. (2005). Neue Theorie - neue Praxis? : Perspektiven der Hochschuldidaktik aus psychologischer Sicht. In C. Steinebach (ed.), Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik (pp. 13–22). Winter.
Steinebach, C. (2005) ‘Neue Theorie - neue Praxis? : Perspektiven der Hochschuldidaktik aus psychologischer Sicht’, in C. Steinebach (ed.) Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Heidelberg: Winter, pp. 13–22.
C. Steinebach, “Neue Theorie - neue Praxis? : Perspektiven der Hochschuldidaktik aus psychologischer Sicht,” in Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik, C. Steinebach, Ed. Heidelberg: Winter, 2005, pp. 13–22.
STEINEBACH, Christoph, 2005. Neue Theorie - neue Praxis? : Perspektiven der Hochschuldidaktik aus psychologischer Sicht. In: Christoph STEINEBACH (Hrsg.), Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Heidelberg: Winter. S. 13–22. ISBN 978-3-8253-8326-8
Steinebach, Christoph. 2005. “Neue Theorie - neue Praxis? : Perspektiven der Hochschuldidaktik aus psychologischer Sicht.” In Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik, edited by Christoph Steinebach, 13–22. Heidelberg: Winter.
Steinebach, Christoph. “Neue Theorie - neue Praxis? : Perspektiven der Hochschuldidaktik aus psychologischer Sicht.” Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik, edited by Christoph Steinebach, Winter, 2005, pp. 13–22.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.