Publication type: | Book |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen |
Editors: | Kaul, Helge Steinmann, Cary |
Extent: | 277 |
Issue Date: | 2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Schäffer-Poeschel Verlag |
ISBN: | 978-3-7910-2757-9 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 004: Computer science 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7418 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kaul, H., & Steinmann, C. (2008). Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
Kaul, H. and Steinmann, C. (eds) (2008) Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
H. Kaul and C. Steinmann, Eds., Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag, 2008.
KAUL, Helge und Cary STEINMANN (Hrsg.), 2008. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, 2008. Schäffer-Poeschel Verlag. ISBN 978-3-7910-2757-9
Kaul, Helge, and Cary Steinmann, eds. 2008. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
Kaul, Helge, and Cary Steinmann, editors. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag, 2008.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.