Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.editorKaul, Helge-
dc.contributor.editorSteinmann, Cary-
dc.date.accessioned2018-06-28T09:15:19Z-
dc.date.available2018-06-28T09:15:19Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.isbn978-3-7910-2757-9de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7418-
dc.format.extent277de_CH
dc.language.isodede_CH
dc.publisherSchäffer-Poeschel Verlagde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc004: Informatikde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleCommunity Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffende_CH
dc.typeBuchde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawNode_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.publication.reviewEditorial reviewde_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Kaul, H., & Steinmann, C. (2008). Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
Kaul, H. and Steinmann, C. (eds) (2008) Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
H. Kaul and C. Steinmann, Eds., Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag, 2008.
KAUL, Helge und Cary STEINMANN (Hrsg.), 2008. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, 2008. Schäffer-Poeschel Verlag. ISBN 978-3-7910-2757-9
Kaul, Helge, and Cary Steinmann, eds. 2008. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
Kaul, Helge, and Cary Steinmann, editors. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag, 2008.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.