Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.editor | Kaul, Helge | - |
dc.contributor.editor | Steinmann, Cary | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-28T09:15:19Z | - |
dc.date.available | 2018-06-28T09:15:19Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-7910-2757-9 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7418 | - |
dc.format.extent | 277 | de_CH |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Schäffer-Poeschel Verlag | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 004: Informatik | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen | de_CH |
dc.type | Buch | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | No | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Kaul, H., & Steinmann, C. (2008). Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
Kaul, H. and Steinmann, C. (eds) (2008) Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
H. Kaul and C. Steinmann, Eds., Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag, 2008.
KAUL, Helge und Cary STEINMANN (Hrsg.), 2008. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, 2008. Schäffer-Poeschel Verlag. ISBN 978-3-7910-2757-9
Kaul, Helge, and Cary Steinmann, eds. 2008. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
Kaul, Helge, and Cary Steinmann, editors. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag, 2008.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.