Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
Editors: Kaul, Helge
Steinmann, Cary
Extent: 277
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Schäffer-Poeschel Verlag
ISBN: 978-3-7910-2757-9
Language: German
Subject (DDC): 004: Computer science
658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7418
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Kaul, H., & Steinmann, C. (2008). Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
Kaul, H. and Steinmann, C. (eds) (2008) Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
H. Kaul and C. Steinmann, Eds., Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag, 2008.
KAUL, Helge und Cary STEINMANN (Hrsg.), 2008. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, 2008. Schäffer-Poeschel Verlag. ISBN 978-3-7910-2757-9
Kaul, Helge, and Cary Steinmann, eds. 2008. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag.
Kaul, Helge, and Cary Steinmann, editors. Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Schäffer-Poeschel Verlag, 2008.


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