Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie)
Authors: Wyss, Vinzenz
Issue Date: 13-Mar-2008
Language: German
Subjects: IAM Forschung
Subject (DDC): 070: News media, journalism and publishing
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7915
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wyss, V. (2008, March 13). Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie) [Conference presentation].
Wyss, V. (2008) ‘Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie)’.
V. Wyss, “Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie),” Mar. 2008.
WYSS, Vinzenz, 2008. Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie). In: . Conference presentation. 13 März 2008
Wyss, Vinzenz. 2008. “Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie).” Conference presentation. In .
Wyss, Vinzenz. Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie). 2008.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.