Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie) |
Authors: | Wyss, Vinzenz |
Issue Date: | 13-Mar-2008 |
Language: | German |
Subjects: | IAM Forschung |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7915 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wyss, V. (2008, March 13). Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie) [Conference presentation].
Wyss, V. (2008) ‘Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie)’.
V. Wyss, “Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie),” Mar. 2008.
WYSS, Vinzenz, 2008. Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie). In: . Conference presentation. 13 März 2008
Wyss, Vinzenz. 2008. “Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie).” Conference presentation. In .
Wyss, Vinzenz. Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie). 2008.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.