Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Not specified |
Title: | Vertrackte Routine : was tun, wenn das Schreiben stockt? |
Authors: | Kruse, Otto |
Published in: | Forschung & Lehre |
Volume(Issue): | 2008 |
Issue: | 12 |
Page(s): | 850 |
Issue Date: | 2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Deutscher Hochschulverband |
ISSN: | 0945-5604 |
Language: | German |
Subjects: | Wissenschaftliches denken; Schreibblockade; Schreibprobleme; Wissenschaftliches Schreiben |
Subject (DDC): | 808: Rhetoric and writing |
Abstract: | Schreiben ist eine unberechenbare Sache. Selten geht es so schnell wie gewünscht, selten so gut wie geplant, und manchmal geht sogar überhaupt nichts mehr. Schreibblockaden oder Schreibkrisen lähmen dann Gehirn und Hand. Der Beitrag erklärt, warum das Schreiben manchmal stockt und wie man es wieder in Fluss bringt. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8738 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Language Competence (ILC) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kruse, O. (2008). Vertrackte Routine : was tun, wenn das Schreiben stockt? Forschung & Lehre, 2008(12), 850.
Kruse, O. (2008) ‘Vertrackte Routine : was tun, wenn das Schreiben stockt?’, Forschung & Lehre, 2008(12), p. 850.
O. Kruse, “Vertrackte Routine : was tun, wenn das Schreiben stockt?,” Forschung & Lehre, vol. 2008, no. 12, p. 850, 2008.
KRUSE, Otto, 2008. Vertrackte Routine : was tun, wenn das Schreiben stockt? Forschung & Lehre. 2008. Bd. 2008, Nr. 12, S. 850
Kruse, Otto. 2008. “Vertrackte Routine : was tun, wenn das Schreiben stockt?” Forschung & Lehre 2008 (12): 850.
Kruse, Otto. “Vertrackte Routine : was tun, wenn das Schreiben stockt?” Forschung & Lehre, vol. 2008, no. 12, 2008, p. 850.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.