Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Opus Magnum : die Examensarbeit
Authors: Kruse, Otto
Published in: Handbuch Studieren : von der Einschreibung bis zum Examen
Editors of the parent work: Kruse, Otto
Page(s): 377
Pages to: 393
Issue Date: 1998
Series: Campus concret
Series volume: 32
Publisher / Ed. Institution: Campus
Publisher / Ed. Institution: Frankfurt am Main
ISBN: 3-593-36070-5
Language: German
Subjects: Examensarbeit; Schreibdidaktik; Schreibprozess; Wissenschaftliches Schreiben
Subject (DDC): 378: Higher education
808: Rhetoric and writing
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9028
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kruse, O. (1998). Opus Magnum : die Examensarbeit. In O. Kruse (ed.), Handbuch Studieren : von der Einschreibung bis zum Examen (pp. 377–393). Campus.
Kruse, O. (1998) ‘Opus Magnum : die Examensarbeit’, in O. Kruse (ed.) Handbuch Studieren : von der Einschreibung bis zum Examen. Frankfurt am Main: Campus, pp. 377–393.
O. Kruse, “Opus Magnum : die Examensarbeit,” in Handbuch Studieren : von der Einschreibung bis zum Examen, O. Kruse, Ed. Frankfurt am Main: Campus, 1998, pp. 377–393.
KRUSE, Otto, 1998. Opus Magnum : die Examensarbeit. In: Otto KRUSE (Hrsg.), Handbuch Studieren : von der Einschreibung bis zum Examen. Frankfurt am Main: Campus. S. 377–393. ISBN 3-593-36070-5
Kruse, Otto. 1998. “Opus Magnum : die Examensarbeit.” In Handbuch Studieren : von der Einschreibung bis zum Examen, edited by Otto Kruse, 377–93. Frankfurt am Main: Campus.
Kruse, Otto. “Opus Magnum : die Examensarbeit.” Handbuch Studieren : von der Einschreibung bis zum Examen, edited by Otto Kruse, Campus, 1998, pp. 377–93.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.