Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-953
Publication type: Master thesis
Title: Kinder und digitale Medien : eine Untersuchung zur Praxistauglichkeit der 3-6-9-12 Regel in der Medienerziehung mit Kindern
Authors: Meister, Karin
Stocker Nebel, Claudia
Advisors / Reviewers: Genner, Sarah
DOI: 10.21256/zhaw-953
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/953
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Masterarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gruppe_Meister_Karin_Stocker_Nebel_Claudia.pdf4.84 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.