Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing |
Authors: | Steinmann, Cary |
DOI: | 10.1007/s11621-009-0092-8 |
Published in: | Marketing Review St. Gallen |
Volume(Issue): | 26 |
Issue: | 6 |
Page(s): | 47 |
Pages to: | 51 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | Thexis Verlag |
ISSN: | 1865-6544 1865-7516 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Das klassische Marketing ist vom interaktiven Community Marketing nicht überholt worden. Der scheinbare Methodenstreit zwischen „alter“ und „neuer“ Schule ist keine wirklich spannende Paradigmen-Diskussion. Die Praxis sollte weitergehen und Evolution statt Revolution proklamieren, das Beste aus mehreren Welten machen und insbesondere in schwierigen Zeiten dynamisch und intelligent von anderen Märkten und Methoden lernen. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9632 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinmann, C. (2011). Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing. Marketing Review St. Gallen, 26(6), 47–51. https://doi.org/10.1007/s11621-009-0092-8
Steinmann, C. (2011) ‘Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing’, Marketing Review St. Gallen, 26(6), pp. 47–51. Available at: https://doi.org/10.1007/s11621-009-0092-8.
C. Steinmann, “Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing,” Marketing Review St. Gallen, vol. 26, no. 6, pp. 47–51, 2011, doi: 10.1007/s11621-009-0092-8.
STEINMANN, Cary, 2011. Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing. Marketing Review St. Gallen. 2011. Bd. 26, Nr. 6, S. 47–51. DOI 10.1007/s11621-009-0092-8
Steinmann, Cary. 2011. “Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing.” Marketing Review St. Gallen 26 (6): 47–51. https://doi.org/10.1007/s11621-009-0092-8.
Steinmann, Cary. “Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing.” Marketing Review St. Gallen, vol. 26, no. 6, 2011, pp. 47–51, https://doi.org/10.1007/s11621-009-0092-8.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.