Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing
Authors: Steinmann, Cary
DOI: 10.1007/s11621-009-0092-8
Published in: Marketing Review St. Gallen
Volume(Issue): 26
Issue: 6
Page(s): 47
Pages to: 51
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Thexis Verlag
ISSN: 1865-6544
1865-7516
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Das klassische Marketing ist vom interaktiven Community Marketing nicht überholt worden. Der scheinbare Methodenstreit zwischen „alter“ und „neuer“ Schule ist keine wirklich spannende Paradigmen-Diskussion. Die Praxis sollte weitergehen und Evolution statt Revolution proklamieren, das Beste aus mehreren Welten machen und insbesondere in schwierigen Zeiten dynamisch und intelligent von anderen Märkten und Methoden lernen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9632
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinmann, C. (2011). Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing. Marketing Review St. Gallen, 26(6), 47–51. https://doi.org/10.1007/s11621-009-0092-8
Steinmann, C. (2011) ‘Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing’, Marketing Review St. Gallen, 26(6), pp. 47–51. Available at: https://doi.org/10.1007/s11621-009-0092-8.
C. Steinmann, “Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing,” Marketing Review St. Gallen, vol. 26, no. 6, pp. 47–51, 2011, doi: 10.1007/s11621-009-0092-8.
STEINMANN, Cary, 2011. Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing. Marketing Review St. Gallen. 2011. Bd. 26, Nr. 6, S. 47–51. DOI 10.1007/s11621-009-0092-8
Steinmann, Cary. 2011. “Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing.” Marketing Review St. Gallen 26 (6): 47–51. https://doi.org/10.1007/s11621-009-0092-8.
Steinmann, Cary. “Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing.” Marketing Review St. Gallen, vol. 26, no. 6, 2011, pp. 47–51, https://doi.org/10.1007/s11621-009-0092-8.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.