Search


Results 1-15 of 17 (Search time: 0.011 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
18-Oct-2022Let me entertain you! : how young audiences in Switzerland use hybrid media content and how Swiss public service media is adapting its production processes accordingly : findings from two studiesKlopfenstein Frei, Nadine; Fehlmann, Fiona
8-Sep-2022“It’s a matter of age” : four dimensions of youths’ news consumptionKlopfenstein Frei, Nadine; Wyss, Valery; Gnach, Aleksandra; Weber, Wibke
22-Apr-2022From data to innovation : how communication students use findings from a journalism research project to develop innovative news productsKlopfenstein Frei, Nadine; Gnach, Aleksandra; Wyss, Valery
21-Apr-2022Neue Plattformen – neue Bedürfnisse - neue audiovisuelle Inhalte? : Herausforderungen für den Service public im Umgang mit jungen ZielgruppenAutenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona; Künzler, Matthias
24-Feb-2022Do you get the news? : drei Faktoren, die den Nachrichtenkonsum von Schweizer Jugendlichen im Alter von 12 bis 20 Jahren beeinflussenKlopfenstein Frei, Nadine
27-Sep-2021Contribution without an audience? : young target groups and their ambivalent relationship to public service media offeringsFehlmann, Fiona; Autenrieth, Ulla; Künzler, Matthias
6-Sep-2021Caught in between : the struggle of public service media between old norms and new competitorsKünzler, Matthias; Autenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona
17-Aug-2021Understanding the news culture of young peopleWeber, Wibke; Gnach, Aleksandra; Klopfenstein Frei, Nadine
15-Aug-2021International perspectives on educational models for newly immigrated (refugee) children, adolescents, and young adults : options, challenges & best practicesMadlener-Charpentier, Karin; Ender, Andrea; Schumacher, Nicole
Mar-2021Medienhandeln Heranwachsender im Spannungsfeld schulischer und familialer LernumgebungenRummler, Klaus; Müller, Jane; Kamin, Anna-Maria; Richter, Lea; Kammerl, Rudolf, et al
2021‘Shoulda, coulda, woulda’ : young Swiss audiences’ attitudes, expectations and evaluations of audiovisual news and information content and the implications for public service televisionAutenrieth, Ulla; Künzler, Matthias; Fehlmann, Fiona
Dec-2020‹WhatsApp, Snapchat, Instagram› : Medienhandeln von Schweizer Sekundarschülerinnen und -Schülern im Rahmen ausserschulischer Lernaktivitäten : ein ProjektberichtRummler, Klaus; Grabensteiner, Caroline; Schneider Stingelin, Colette
20-Nov-2020Differenzierte Medienbewertungen als kompetentes Medienhandeln : Einschätzung öffentlich finanzierter Medien im Vergleich zu kommerziellen audiovisuellen Angebotsformen durch junge Zielgruppen – am Beispiel SchweizAutenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona; Künzler, Matthias
20-Nov-2020News Literacy bei Deutschschweizer Medien-Start-Ups : wie junge Medien versuchen Vermittlungskompetenzen aufzubauen, um eine junge Zielgruppe zu erreichen und woran sie scheitern könnenKlopfenstein Frei, Nadine
17-Sep-2020Youth and news media : how the structural environment influences news consumption of young peopleKlopfenstein Frei, Nadine
Results 1-15 of 17 (Search time: 0.011 seconds).