Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Weicher Faktor für harte Zahlen : zum Verhältnis von Public Relations und Marketing |
Authors: | Szyszka, Peter |
Published in: | Marketing & Kommunikation |
Volume(Issue): | 44 |
Issue: | 2 |
Page(s): | 42 |
Issue Date: | 2000 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 1023-8913 0255-7673 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management 659: Advertising and public relations |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14746 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
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Szyszka, P. (2000). Weicher Faktor für harte Zahlen : zum Verhältnis von Public Relations und Marketing. Marketing & Kommunikation, 44(2), 42.
Szyszka, P. (2000) ‘Weicher Faktor für harte Zahlen : zum Verhältnis von Public Relations und Marketing’, Marketing & Kommunikation, 44(2), p. 42.
P. Szyszka, “Weicher Faktor für harte Zahlen : zum Verhältnis von Public Relations und Marketing,” Marketing & Kommunikation, vol. 44, no. 2, p. 42, 2000.
SZYSZKA, Peter, 2000. Weicher Faktor für harte Zahlen : zum Verhältnis von Public Relations und Marketing. Marketing & Kommunikation. 2000. Bd. 44, Nr. 2, S. 42
Szyszka, Peter. 2000. “Weicher Faktor für harte Zahlen : zum Verhältnis von Public Relations und Marketing.” Marketing & Kommunikation 44 (2): 42.
Szyszka, Peter. “Weicher Faktor für harte Zahlen : zum Verhältnis von Public Relations und Marketing.” Marketing & Kommunikation, vol. 44, no. 2, 2000, p. 42.
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