Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion? |
Authors: | Szyszka, Peter |
Published in: | Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien |
Editors of the parent work: | Seufert, Wolfgang |
Page(s): | 141 |
Pages to: | 155 |
Issue Date: | 2005 |
Publisher / Ed. Institution: | Nomos |
Publisher / Ed. Institution: | Baden-Baden |
ISBN: | 3-8329-1549-4 9783832915490 |
Language: | German |
Subjects: | Marktkommunikation; Werbung; PR-Arbeit |
Subject (DDC): | 659: Advertising and public relations |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14902 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P. (2005). PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion? In W. Seufert (ed.), Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien (pp. 141–155). Nomos.
Szyszka, P. (2005) ‘PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?’, in W. Seufert (ed.) Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien. Baden-Baden: Nomos, pp. 141–155.
P. Szyszka, “PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?,” in Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien, W. Seufert, Ed. Baden-Baden: Nomos, 2005, pp. 141–155.
SZYSZKA, Peter, 2005. PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion? In: Wolfgang SEUFERT (Hrsg.), Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien. Baden-Baden: Nomos. S. 141–155. ISBN 3-8329-1549-4
Szyszka, Peter. 2005. “PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?” In Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien, edited by Wolfgang Seufert, 141–55. Baden-Baden: Nomos.
Szyszka, Peter. “PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?” Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien, edited by Wolfgang Seufert, Nomos, 2005, pp. 141–55.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.