Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?
Authors: Szyszka, Peter
Published in: Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien
Editors of the parent work: Seufert, Wolfgang
Page(s): 141
Pages to: 155
Issue Date: 2005
Publisher / Ed. Institution: Nomos
Publisher / Ed. Institution: Baden-Baden
ISBN: 3-8329-1549-4
9783832915490
Language: German
Subjects: Marktkommunikation; Werbung; PR-Arbeit
Subject (DDC): 659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14902
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P. (2005). PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion? In W. Seufert (ed.), Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien (pp. 141–155). Nomos.
Szyszka, P. (2005) ‘PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?’, in W. Seufert (ed.) Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien. Baden-Baden: Nomos, pp. 141–155.
P. Szyszka, “PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?,” in Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien, W. Seufert, Ed. Baden-Baden: Nomos, 2005, pp. 141–155.
SZYSZKA, Peter, 2005. PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion? In: Wolfgang SEUFERT (Hrsg.), Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien. Baden-Baden: Nomos. S. 141–155. ISBN 3-8329-1549-4
Szyszka, Peter. 2005. “PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?” In Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien, edited by Wolfgang Seufert, 141–55. Baden-Baden: Nomos.
Szyszka, Peter. “PR-Arbeit in der Marktkommunikation : Substitut der Werbung oder komplementäre Funktion?” Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien, edited by Wolfgang Seufert, Nomos, 2005, pp. 141–55.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.