Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation
Authors: Rosenberger Staub, Nicole
Niederhäuser, Markus
DOI: 10.1007/978-3-658-26113-9_5
Published in: Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation
Editors of the parent work: Stumpf, Marcus
Page(s): 69
Pages to: 88
Issue Date: 2019
Series: Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
Series volume: 31
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-658-26112-2
978-3-658-26113-9
Language: German
Subjects: Digitale Transformation; Strategische Kommunikation; Kommunikation in der digitalen Transformation; Kommunikationsmanagement
Subject (DDC): 658.45: Corporate communications
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17093
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Published as part of the ZHAW project: Kommunikation in der digitalen Transformation
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rosenberger Staub, N., & Niederhäuser, M. (2019). Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation. In M. Stumpf (ed.), Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation (pp. 69–88). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-26113-9_5
Rosenberger Staub, N. and Niederhäuser, M. (2019) ‘Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation’, in M. Stumpf (ed.) Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation. Wiesbaden: Springer, pp. 69–88. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-26113-9_5.
N. Rosenberger Staub and M. Niederhäuser, “Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation,” in Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation, M. Stumpf, Ed. Wiesbaden: Springer, 2019, pp. 69–88. doi: 10.1007/978-3-658-26113-9_5.
ROSENBERGER STAUB, Nicole und Markus NIEDERHÄUSER, 2019. Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation. In: Marcus STUMPF (Hrsg.), Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation. Wiesbaden: Springer. S. 69–88. ISBN 978-3-658-26112-2
Rosenberger Staub, Nicole, and Markus Niederhäuser. 2019. “Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation.” In Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation, edited by Marcus Stumpf, 69–88. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-26113-9_5.
Rosenberger Staub, Nicole, and Markus Niederhäuser. “Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation.” Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation, edited by Marcus Stumpf, Springer, 2019, pp. 69–88, https://doi.org/10.1007/978-3-658-26113-9_5.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.