Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Hausaufgaben mit Medien erledigen und abschreiben : Formen der Mediennutzung im Rahmen häuslicher Lernaktivitäten von Schüler*innen aus dem Blickwinkel soziokultureller Ökologie |
Authors: | Rummler, Klaus Grabensteiner, Caroline Schneider Stingelin, Colette |
et. al: | No |
Published in: | Die verborgenen Seiten von Hausaufgaben |
Editors of the parent work: | Bräu, Karin Rother, Pia Fuhrmann, Laura |
Page(s): | 219 |
Pages to: | 232 |
Issue Date: | 14-Dec-2022 |
Publisher / Ed. Institution: | Beltz Juventa |
Publisher / Ed. Institution: | Weinheim |
ISBN: | 978-3-7799-6849-8 978-3-7799-6850-4 |
Language: | German |
Subjects: | Mediennutzung; Hausaufgabe; Schüler:in |
Subject (DDC): | 302.23: Media 371: Schools and their activities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/26417 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rummler, K., Grabensteiner, C., & Schneider Stingelin, C. (2022). Hausaufgaben mit Medien erledigen und abschreiben : Formen der Mediennutzung im Rahmen häuslicher Lernaktivitäten von Schüler*innen aus dem Blickwinkel soziokultureller Ökologie. In K. Bräu, P. Rother, & L. Fuhrmann (eds.), Die verborgenen Seiten von Hausaufgaben (pp. 219–232). Beltz Juventa.
Rummler, K., Grabensteiner, C. and Schneider Stingelin, C. (2022) ‘Hausaufgaben mit Medien erledigen und abschreiben : Formen der Mediennutzung im Rahmen häuslicher Lernaktivitäten von Schüler*innen aus dem Blickwinkel soziokultureller Ökologie’, in K. Bräu, P. Rother, and L. Fuhrmann (eds) Die verborgenen Seiten von Hausaufgaben. Weinheim: Beltz Juventa, pp. 219–232.
K. Rummler, C. Grabensteiner, and C. Schneider Stingelin, “Hausaufgaben mit Medien erledigen und abschreiben : Formen der Mediennutzung im Rahmen häuslicher Lernaktivitäten von Schüler*innen aus dem Blickwinkel soziokultureller Ökologie,” in Die verborgenen Seiten von Hausaufgaben, K. Bräu, P. Rother, and L. Fuhrmann, Eds. Weinheim: Beltz Juventa, 2022, pp. 219–232.
RUMMLER, Klaus, Caroline GRABENSTEINER und Colette SCHNEIDER STINGELIN, 2022. Hausaufgaben mit Medien erledigen und abschreiben : Formen der Mediennutzung im Rahmen häuslicher Lernaktivitäten von Schüler*innen aus dem Blickwinkel soziokultureller Ökologie. In: Karin BRÄU, Pia ROTHER und Laura FUHRMANN (Hrsg.), Die verborgenen Seiten von Hausaufgaben. Weinheim: Beltz Juventa. S. 219–232. ISBN 978-3-7799-6849-8
Rummler, Klaus, Caroline Grabensteiner, and Colette Schneider Stingelin. 2022. “Hausaufgaben mit Medien erledigen und abschreiben : Formen der Mediennutzung im Rahmen häuslicher Lernaktivitäten von Schüler*innen aus dem Blickwinkel soziokultureller Ökologie.” In Die verborgenen Seiten von Hausaufgaben, edited by Karin Bräu, Pia Rother, and Laura Fuhrmann, 219–32. Weinheim: Beltz Juventa.
Rummler, Klaus, et al. “Hausaufgaben mit Medien erledigen und abschreiben : Formen der Mediennutzung im Rahmen häuslicher Lernaktivitäten von Schüler*innen aus dem Blickwinkel soziokultureller Ökologie.” Die verborgenen Seiten von Hausaufgaben, edited by Karin Bräu et al., Beltz Juventa, 2022, pp. 219–32.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.