Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-29872
Publication type: Review
Title: Harald Rau: Qualität in einer Ökonomie der Publizistik. Betriebswirtschaftliche Lösungen für die Redaktion
Authors: Wyss, Vinzenz
et. al: No
DOI: 10.1007/s11616-008-0053-2
10.21256/zhaw-29872
Published in: Publizistik
Volume(Issue): 53
Issue: 1
Page(s): 156
Pages to: 157
Issue Date: 2008
Reviewed work: Rau, Harald (2007). Qualität in einer Ökonomie der Publizistik : betriebswirtschaftliche Lösungen für die Redaktion. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-531-15086-4
Publisher / Ed. Institution: Springer
ISSN: 0033-4006
1862-2569
Language: German
Subject (DDC): 070: News media, journalism and publishing
Further description: Erworben im Rahmen der Schweizer Nationallizenzen (http://www.nationallizenzen.ch)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/29872
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008_Wyss_Buchbesprechung-Harald-Rau.pdf54.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Wyss, V. (2008). Harald Rau: Qualität in einer Ökonomie der Publizistik. Betriebswirtschaftliche Lösungen für die Redaktion. Publizistik, 53(1), 156–157. https://doi.org/10.1007/s11616-008-0053-2
Wyss, V. (2008) ‘Harald Rau: Qualität in einer Ökonomie der Publizistik. Betriebswirtschaftliche Lösungen für die Redaktion’, Publizistik, 53(1), pp. 156–157. Available at: https://doi.org/10.1007/s11616-008-0053-2.
V. Wyss, “Harald Rau: Qualität in einer Ökonomie der Publizistik. Betriebswirtschaftliche Lösungen für die Redaktion,” Publizistik, vol. 53, no. 1, pp. 156–157, 2008, doi: 10.1007/s11616-008-0053-2.
WYSS, Vinzenz, 2008. Harald Rau: Qualität in einer Ökonomie der Publizistik. Betriebswirtschaftliche Lösungen für die Redaktion. Publizistik. 2008. Bd. 53, Nr. 1, S. 156–157. DOI 10.1007/s11616-008-0053-2
Wyss, Vinzenz. 2008. “Harald Rau: Qualität in einer Ökonomie der Publizistik. Betriebswirtschaftliche Lösungen für die Redaktion.” Publizistik 53 (1): 156–57. https://doi.org/10.1007/s11616-008-0053-2.
Wyss, Vinzenz. “Harald Rau: Qualität in einer Ökonomie der Publizistik. Betriebswirtschaftliche Lösungen für die Redaktion.” Publizistik, vol. 53, no. 1, 2008, pp. 156–57, https://doi.org/10.1007/s11616-008-0053-2.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.