Search


Results 31-45 of 273 (Search time: 0.054 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goodsFleiß, Jürgen; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiß, Eva; Murphy, Ryan O.; Posch, Alfred
2019Einfluss auf die Kaufabsicht von Damenschmuck und welche Rolle dabei der Einsatz von Prominenten sowie das Medienformat spielenSeiler, Roger; Beurer-Züllig, Bettina; Ricetta, Eleonora
2019Glaubwürdigkeit von Fitness-Influencern auf Instagram : Einfluss auf die Konsumenteneinstellung, das Engagement und die KaufbereitschaftZumstein, Darius; Furchheim, Pia; Bosse, Angelina
2019Status quo, Entwicklungen und Trends im schweizerischen Lebensmittelhandel : eine Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Auswirkungen des Markteintritts von Lidl Schweiz vor zehn JahrenMüller, Steffen; Heim, Nina; Collenberg, Anja
2019Measuring and understanding fan engagement in team sportsHüttermann, Marcel
2019Die Quirin-Formel : die DNA erfolgreicher Autohäuser entschlüsseltBlock, Andreas
2019Do not hate the players : the digital advertising ecosystem and its actorsStallone, Valerio
2019Breaking the rules of luxury : decoding a born digital niche watch brand’s recipe for success in a competitive marketDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
Nov-2018Limited attention, competition and welfareHefti, Andreas
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
5-Oct-2018Verantwortungsvolle UnternehmensführungSchüz, Mathias
Feb-2018Tap versus bottled water consumption : the influence of social norms, affect and image on consumer choiceEtale, Anita; Jobin, Marilou; Siegrist, Michael
2018Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
Results 31-45 of 273 (Search time: 0.054 seconds).