Search


Results 1-15 of 27 (Search time: 0.011 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
11-Nov-2016Understanding the business value of intelligent products for product development in manufacturing industriesHoller, Manuel; Übernickel, Falk; Brenner, Walter
3-Aug-2016How to move services from free to fee without jeopardizing the customer relationship : the role of pricing schemes, service level, and communication strategiesGrohmann, Marcella; Zimmer, Marcus; von Wangenheim, Florian; Ulaga, Wolfgang
1-Aug-2016Label-Awareness: wie genau schaut der Konsument hin? : eine Analyse des Label-Bewusstseins von Verbrauchern unter besonderer Berücksichtigung des LebensmittelbereichsSander, Matthias; Heim, Nina; Kohnle, Yvonne
2016Vertrauen in Automarken : Quantitative Untersuchung und Messung des Vertrauens in Automarken in der SchweizSeiler, Roger; Pizzulo, Alessio
2016Der Einfluss von Weinetiketten auf die Markenpersönlichkeit und KaufabsichtKavci, Senem; Altieri, Danilo
2016Estimating Multi-Beta Pricing Models : With or Without an Intercept: Further Results from SimulationsBänziger-Aiba, Armin; Akermann, Florin Ernst
2016Brand analysis in sports using repertory grid technique : Grasshopper Club Zurich as a case studyBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Hari, Jürg J.
2016The management of luxury brand behavior : adapting luxury brand management to the changing market forces of the 21st centuryDuma, Fabio; Hallier Willi, Christine; Nguyen, Bang; Melewar, T.C.
2016Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
2016Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?Graf, Sandro
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
2016Status Quo, aktuelle Trends und Erfolgsfaktoren im KundenbeziehungsmanagementBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel
2016Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördernBétrisey, Michèle; Seiler, Roger
2016Dynamische Preise : Zweck und NutzenGünster, Andrea
2016Which product features delight customers? : an analysis of online reviewsMüller, Steffen; Beinert, Markus
Results 1-15 of 27 (Search time: 0.011 seconds).